Často kladené otázky

  • Domů
  • Často kladené otázky

Q : Jaké jsou možnosti navýšení kreditu?

A : Kredit je možné navýšit přes SMS, převodem na bankovní účet (CZ i SK), na terminálech Sazka nebo BitCoinem.

Q : Poslal jsem SMS, ale nebyl mi přičten kredit.

A : Prvně zkontrolujte, zda-li Vám přislo potvrzení o přičtení kreditu. Pokud ne, konktaktujte svého operátora pro aktivaci PR SMS služeb. Pokud ano, zkontrolujte si prosím správnost tvaru FS(mezera)175984. Taktéž si zkontrolujte, zda jste poslali správné ID účtu. ID 175984 je přednastavené ID, které se neváže k Vašemu účtu.

Q : Zaplatil jsem převodem, ale nebyl mi přičten kredit.

A : Transakce přes GoPay je z ve většině bank přičtena během 3 minut, u vybraných bank může trvat převod až 1 pracovní den.

Q : Je Rychlé stahování limitováno?

A : Ne, Rychlé stahování není žádným způsobem limitováno.

Q : Nahrál jsem soubor, který mi byl smazán.

A : Soubory mažeme pouze na základě požadavku vlastníka autorských práv, v ostatních případech soubory nikdy nemažeme. Jsou tedy dostupné neomezeně dlouhou dobu